WhatIsTheMatrix.IT – Il Sito Italiano su Matrix

WhatIsTheMatrix.IT – Il Sito Italiano su Matrix

WhatIsTheMatrix.IT – Il Sito Italiano su Matrix

Home // Forum

o Registrati per creare messaggi e topic.

External Playtest Server

Direi di cancellare i post OT e le tirate personali di chi si sente sempre tirato in ballo (io p.es. ho vinto il campionato regionale di rutti ma non me la sto a menare)

Tornando a sto maledetto CR2

Viral accurancy = viral trasmission (vedi il launcher)
Viral Defense = viral deflection, ma nel CR1 non è in percentuale (, mi spieghi quanto belief hai per avere +98%'') ma c'è anche Viral Resistance quindi mi sono perso
Viral toughness = '' ce ne sono 3''

Thrown defense = Dodge ranged +o- giàsto'

No i post fin qui restano, non è nostra abitudine cancellare o censurare, lo ripeto, ma restiamo in topic, perfavore.
Da questo mio post in poi però, se saremo costretti prenderemo in seria considerazione la possibilità di pulire la discussione dagli OT. Per favore discutiamo senza frecciatine e senza repliche polemiche dai :mrgreen:

Ascolta snowbord champion 2006 te lo dirò una sola volta, se hai problemi con me, mi scrivi un bel PM in cui mi dici quel che kakchio ti pare , ma fai un favore a tutti, io per primo, evita di usare un post ke tratta di kose ke non centrano nulla con le tue sparate, è inutile che cerchi pubblico consenso per attaccarmi...forse non l'hai capito e quindi lo dirò una volta per tutte, io in The Matrix sono un beta tester pre-order (di certo tu sai ke vuol dire) e non faccio solo pvp come credi, inoltre per fare pvp come lo faccio io se non hai un'esperienza enorme in QUESTO gioco, non lo fai.

Quindi piantala di lagnarti come un bambino e vedi di rimanere in topic.

Detto questo, e ricordandoti ke di quel che pensi di me non me ne può fregar di meno, spero di bekkarti sul QA, così ne parliamo faccia a faccia io e te da soli su qualke tetto ok'

Non risponderò più ad altre tue lagne.

Chiedo scusa ai MOD, ma dato che questo non la pianta con stà storia ho pensato bene di chiuderla io personalmente.

OVA!

Va bene lui ha detto la sua, tu hai risposto, da questo momento, qui, si continua a parlare del server di prova, tutti i post che conterranno parti OT vedranno proprio queste parti censurate.

Viral accurancy = viral trasmission (vedi il launcher)

ok questa è giàsta

Viral Defense = viral deflection, ma nel CR1 non è in percentuale (, mi spieghi quanto belief hai per avere +98%'') ma c'è anche Viral
Resistance quindi mi sono perso

Non importa quanto ha tanto dovrà abbassarla a 30 punti che corrisponderanno al 50%, la viral defense corrisponde alla tua capacità di evitare i virus, la viral resistence corrisponde alla tua capacità di assorbimento, quindi cappandole avrai il 50% di possibilità di non essere beccato e il 50% di assorbimento del danno quando verrai beccato

Viral toughness = '' ce ne sono 3''

[color=red:7cc317d280]devono ancora finire dovranno essere indicate tutte e 4 :

la viral,la melee, la ballistic e la Thrown Resistances[/color:7cc317d280]

Thrown defense = Dodge ranged +o- giàsto'

no il dodge sarà diviso tra ballistic defense e thrown defense a seconda se ti spareranno o ti tireranno un coltello

Bongo torna nello Zoo a mangiare banane perchè non ne azzecchi una 😀 😀 😀

Ovviamente le mie sono tutte supposizioni ma sicuramente sono meglio dei vaneggiamenti dubbiosi dello scimmione più bannato del west :mrgreen:

supposizioni....teorie....ma quando kaxxo mettono una kaxxo di guida dettagliata su quel kaxxo di forum'

scusate la ripetizione Immagine Forum

CR2.0: Attribute Definitions

ekko qua, gia è qualkosa

Provato ieri, prime impressioni:

IL CR2 E' UNA CAGATA PAZZESCA

scusate il francesismo

spiegazione: systema di combattimento completamente random, sbilanciamento TOTALE del gioco

CR2.0: Attribute Definitions

ekko qua, gia è qualkosa

Preferisco postarli direttamente per poter fare il copia incolla + velocemente

CR2.0: Attribute Definitions- 01/13/2006
Every Ability and some inherent character properties in The Matrix Online is made up of Attributes. Individual Attributes can be modified by Influences, which are given bonuses and penalties from player Stats, enhanced items, buffs, and debuffs.

Below are the definitions of the Attributes than can be affected by a player's Influences.

Ballistic Accuracy
Ballistic Accuracy affects your tactic points when attempting to fire a weaThe Matrix: Path of Neoat an opponent.

Ballistic Damage
Ballistic Damage affects the amount of damage you cause when you successfully hit an opponent with a ranged weaThe Matrix: Path of Neo(Both in and out of Interlock).

Ballistic Defense
Ballistic Defense affects how easy it is for an opponent to hit you using a ranged weaThe Matrix: Path of Neo(Both in and out of Interlock).

Ballistic Resistance
Ballistic Resistance affects the amount of damage you take when hit by a firearm.

Blind Duration
Blind Duration affects the amount of time your Blind effects last on an opponent.

Buff Area Radius
Buff Area Radius affects the area your buff Abilities cover.

Confuse Duration
Confuse Duration affects the amount of time your Confuse effects last on an opponent.

Contested Withdraw
Contested Withdraw affects your Defense score when attempting to Withdraw from combat.

Debuff Area Radius
Debuff Area Radius affects the area your debuff Abilities cover.

Determination
Determination affects the duration of negative status effects on your character.

Evade Interlock
Evade Interlock affects the potency of your Evade shield.

Force Combat
Force Combat affects how quickly you take down an opponent's Evade Shield.

Heal Damage
Heal Damage affects the potency of healing Abilities.

Health Regeneration Rate
Health Regeneration Rate affects how quickly you regain Health after taching damage.

Health Sitting Regeneration Rate
Health Sitting Regeneration Rate affects how quickly you regain Health while sitting after taching damage.

Health Standing Regeneration Rate
Health Standing Regeneration Rate affects how quickly you regain Health while standing after taching damage.

Initiative
Initiative affects the Accuracy of all Interlock Abilities.

Inner Strength Cost Modifier
Inner Strength Cost Modifier affects the potency of Abilities that reduce the Inner Strength cost of using Abilities.

Inner Strength Regeneration Rate
Inner Strength Regeneration Rate affects how quickly you regain Inner Strength after taching damage.

Inner Strength Sitting Regeneration Rate
Inner Strength Sitting Regeneration Rate affects how quickly you regain Inner Strength while sitting after taching damage.

Inner Strength Standing Regeneration Rate
Inner Strength Standing Regeneration Rate affects how quickly you regain Inner Strength while standing after taching damage.

Invisible Movement Speed
Invisible Movement Speed affects how quickly you move when using an Invisibility Ability.

Maximum Health
Maximum Health affects how many total Health points you can have.

Maximum Inner Strength
Maximum Inner Strength affects how many total Inner Strength points you can have.

Melee Accuracy
Melee Accuracy affects your tactic points when attempting to hit an opponent while using a Melee Style (Both in and out of Interlock).

Melee Damage
Melee Damage affects how much damage you cause when hitting using a Melee style (Both in and out of Interlock).

Melee Defense
Melee Defense affects how easy it is for an opponent to hit you using a Melee Style.

Melee Resistance
Melee Resistance affects the amount of damage you take when hit by an opponent using a Melee Style.

Movement Speed
Movement Speed affects your base movement rate.

Pacify Duration
Pacify Duration affects the amount of time your Pacify effects last on an opponent.

Powerlessness Duration
Powerlessness Duration affects the amount of time your Powerlessness effects last on an opponent.

Root Duration
Root Duration affects the amount of time your Root effects last on an opponent.

Sneak Movement Speed
Sneak Movement affects how quickly you move when using a Sneak Ability.

Stun Duration
Stun Duration affects the amount of time your Stun effects last on an opponent.

Sweeps
(Not implemented yet).

Thrown Accuracy
Thrown Accuracy affects your tactic points when using a Knife Ability.

Thrown Damage
Thrown Damage affects how much damage you cause when hitting using a Knife Ability.

Thrown Defense
Thrown Defense affects how easy it is for an opponent to hit you using a Knife Ability.

Thrown Resistance
Thrown Resistance affects the amount of damage you take when successfully hit with a Knife Ability.

Viral Accuracy
Viral Accuracy affects your tactic points when attempting to hit an opponent with a Viral Ability.

Viral Damage
Viral Damage affects how much damage you cause when hitting using a Viral Ability.

Viral Defense
Viral Defense affects how easy it is for an opponent to hit you using a Viral Ability.

Viral Resistance
Viral Resistance affects the amount of damage you take when hit by a Viral Ability.

concordo
sono rimasto molto deluso....

io non mi voglio sbilanciare ancora, però ora come ora sono dell'idea che invece di revampare tutto il systema combact, sarebbe stato molto meglio(+veloce, +intelligente, + tutto insomma) bilanciare quello che c'era

x fare un primo piccolo esempio

stun 2.0= per 20 e passa sec se vieni afflitto da questo stato non puoi fare una ceppa

bilanciato sarebbe

stun 2.0 per 4-5 sec se vieni afflitto da questo stato non puoi fare una ceppa (con tempo di castaggio da parte del ballista, allungato

poi ovviamente legato a questo nerf, una serie di bilanciamenti ad altre ability ke fanno differenza.

perché, parliamoci chiaro, piu del 70% del lavoro di un ballista lo fa stun e non ci sono kaxxi

All "Matrix" related material is property of Village Roadshow Film Ltd. and Warner Bros. - a Time Warner Entertainment company
PHP Code Snippets Powered By : XYZScripts.com